تبليغ

لينك باكس تبليغاتي

۱۳۸۸ اردیبهشت ۱۱, جمعه

خلاصه قسمت پنجم سریال امپراطوری بادها - بخش اول



قسمت قبل دیدید كه موهیول و هامیونگ برای جاسوسی به بویو اومدند و موهیول اونجا یون رو دید ولی وقتی اومد خودشون به یون نشون بده سربازا اومدن و یون هم رفت-موهیول فكر كرد كه دستگیرش كردند و دنبالش راه افتاد.و به جون سربازا افتاد و حسابشون رو رسید و یون رو برداشت و فرار كرد

اما وقتی اومد به یون بگه كه خوبی یون یه چك گذاشت تو گوشش و بعد هم با بی اعتنایی رفت

موهیول هم كه نگرفته بود چی شده و به خودش بود كه یكدفعه سربازا دنبالش گذاشتن و بعد از یك تعقیب و گریز گرفتنش

این دختر خانم دختر بهترین و معتمد ترین وزیر تسو است كه حالا به پدرش مهمون شاه تسو هستند

خوب برگردیم سراغ موهیول كه تو زندانه و با یه زندانی بدحال رو برو میشه اون یارو هم خرش رو میگره و یه چیزی بهش میده و میگه اینو به یه بازرگان تو بویو بده و بعدش هم میمیره

تو این صحنه یكی می اد و به وسجا میگه كه اون جاسوس هوانگ نیونگ كه گرفته بودیم مرده و هیچ اطلاعاتی هم ازش بدست نیاوردیم

بعد خدمتكار یون بهش میگه با اون پسر دیوونه چیكار كنیم كه یون بهش میگه بیارینش پیش من و یون هم ازش می پرسه تو كی هستی و تو قلعه ی بویو چیكار می كنی-موهیول هم میگه چون از مرز رد شدم فرار كردم و به بویو اومدم

موهیول هم بهش میگه فكر كردم گرفتنت به همین خاطر فراریت دادم تا جبران خوبیهات رو بكنم اما این طوری بدتر شد

یون هم بهش میگه اینجا خونه ی تاك روك وساجای منطقه و عضو خانوادهی دربار است-و یون میگه اگه بخوای می تونم یه جا برات پیدا كنم كه موهیول میگه ژیش یه بازرگان تو بویو كار می كنم

موهیول بر می گرده و میبینه هامیونگ از جاسوسی برگشته و هامیونگ به ماهوانگ(بازرگانه)میگه باید بفهمم تسو می خواد كجا بره

بعد ماهوانگ ازش می پرسه برای چی می خوای بدونی كجا می ره؟كه هامیونگ میگه اگه الان تسو رو نكشیم دیگه نمی تونیم تسو رو بكشیم و ماهوانگ میگه امكان نداره كه هامیونگ میگه حتما یه راهی وجود داره

موهیول یاد اون زندانی می افته كه بهش گفته می خواسته تسو رو بكشه و موهیول ازش می پرسه مگه بویو با هوانگ نیونگ متحد نیستن؟ كه طرف بهش میگه شاه فعلی ما به خاطر خیانت تسو به قدرت رسید و من هم وزیر امنیت شاه قبلی هستم

موهیول هم می ره دنبال بازرگانه تا اون نامه رو بهش بده وقتی می خواد نامه رو بهش بده سربازا می ان و همشون رو دستگیر می كنند

تو این بین یكی از سربازا موهیول رو می شناسه و همه ی سربازا دنبالش می گذارند و یكدفعه هامیونگ و گویو جلوشون سبز میشن و جونشون رو نجات می دهند

این خانم هم یكی از جاسوسهای هوانگ نیونگ است كه می خواد استخر سونای تسو رو با زهر مسموم كنه كه وسجا شمشیر رو زیر گلوش میگذاره اما زنه كه می دونه چی قراره سرش بیاد با سم خودشو میكشه



بعد گویو از موهیول می پرسه اینجا چه خبره و برای چی سربازا دنبالت بودند؟ و مارو میگه یكدفعه الكی دنبالمون گذاشتن بعد ماهوانگ میگه جاسوسهای هوانگ نیانگ می خواستند تسو رو بكششند و به خاطر همین سربازا دارند همه جا رو می گردند و باید فرار كنیم و بعدش هم از اونجا می روند

تو راه برگشت به گوگوریو یه گروه رو می بینند كه دارند برده های گوگوریو رو به بویو می برند

موهیول هم كه رفتار بد سربازا با برده ها رو می بینه غیرتی میشه و می خواد بره نجاتشون بده كه گویو بهش میگه می خوای چیكار كنی و ما حریف همه ی اونها نمیشیم و هامیونگ هم میگه من باید اینها رو نجات بدهم

بعد به سربازا حمله می كنند و همشون رو می كشند و برده ها رو ازاد می كنند

بعد از اینكه اونا رو نجات میده میگه من ولیعهد گوگوریو هستم و بیشتر از این نمی تونم كاری براتون بكنم اما قول می دم تاوان كارهاشون رو پس بدهند

بعد هامیونگ به دیدن خانوادهی درباری می ره و با هم شام می خورند و برادر كوچك هامیونگ بهش میگه چرا به قصر بر نمی گردی و هامیونگ هم میگه من به خاطر بدی كه به پدر كردم تبعید شدم-بعدش هم سریو یه كمی سر به سر ملكه می گذاره و بهش كنایه می زنه

بعدش یوری به هامیونگ میگه شنیدم به كشور هان رفتی و هامیونگ میگه به اونجا نرفتم و موهیول رو احضار می كنه تا اطلاعاتی كه از بویو رو به دست اورده براش بیاره كه یوری میگه این پسر همونی نیست كه تو غار جومونگ بود؟ و هامیونگ میگه فعلا به من خدمت میكنه






بعد هامیونگ نقشه ها و اطلاعاتی رو كه از بویو به دست اورده رو به یوری میده و مسیر رفت و
اومد تسو رو بهش نشون میده

بعد یوری اونو به اتاق خودش می بره و بهش می گه تو واقعا وارد كمپ سایه های سیاه شدی؟ و هامیونگ هم میگه اره و اون سایه های سیاهی كه من دیدم از حیوون هم بدتر هستند و میگه ممكنه همون بلایی كه به سر كشور هوانگ نیونگ در اوردند به سر كشور ما هم در بیاورند

بعد به یوری میگه به من سرباز بدید تا اونو بكشم و میگه اگه تسو رو بكشم به خاطر اینكه وارثی نداره تو كشورش حرج و مرج به پا میشه و دیگه سرشون به خودشون مشغول میشه

یوری با درخواست هامیونگ مخالفت میكنه و میگه من خودم منتظر یه فرصت هستم تا این كار رو بكنم اما الان نمیشه و ملكه هم این حرف ها رو می شنوه و پیش سانگا می ره و میگه ما نباید بگذاریم تسو رو بكشه وگرنه دوباره ولیعهد میشه

ادامه دارد به شرطی كه نظر بدهید

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر